mijn penis word snel slap bij minste afleiding. hoe komt dat?

ik heb dit probleem meer gehad. bij de ene meid niet, bij de andere wel. nu heb ik weer een hele leuke vriendin en heb ik er weer last van. ik hoef maar iets anders te doen dan gewoon missionaris en hij word gelijk slap en is niet meer omhoog te krijgen.

ik ben 3 jaar geleden al bij de huisarts geweest voor dit probleem en hij schreef me viagra voor. dit werkte in principe wel erg goed, alleen ik kan het van mezelf niet uitstaan als ik dergelijke middelen nodig heb. ik ben verdomme 25 jaar pas. het frustreert me tot geen eind.

ik heb gegoogled en alles en het enige concrete wat ik kan vinden is "het zit tussen je oren". ja dat is leuk en aardig maar kan ik helemaal niks mee. heeft iemand een idee wellicht?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K
Ritsuka
9 jaar geleden
Zenuwen? Wat gebeurt er als je vriendin jou verwend?

Het beste antwoord

Misschien overprikkeld? Misschien heb je veel erotisch materiaal gezien in je leven, waardoor je niet snel geprikkeld wordt (mentaal) om geïnteresseerd te blijven. Niet dat het slecht is, maar misschien is het iets waar je in het heden nog steeds veel gebruik van maakt, wat je dan dus misschien zou kunnen minderen.
Verder zou de angst die je hebt gecreëerd rondom dit onderwerp je extra kunnen beletten. Je bent al bang dat je faalt, voordat je daadwerkelijk faalt. Dit zorgt voor meer druk en meer kans op falen!
Ik zou je aanraden er niet te veel deuk achter te zetten voor jezelf. Als het je dan overkomt, draai je het in iets positiefs door bijvoorbeeld haar te plezieren (en daar lekker veel werk van te maken). Misschien komt leidt dat jouw aandacht van het negatieve af, waardoor je weer ruimte krijgt om verder te gaan.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, want het moet iets zijn en blijven om van te genieten!
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik ben wel snel geïntresseerd. ze hoeft maar te wrijven en hij word hard. maar dat duurt ook maar enkele minuten. ook klaarkomen kan niet, puur en alleen als ik het zelf doe.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door dat laatste (klaarkomen lukt als je het zelf doet) geef je juist onderstimulering van je bedpartner aan. Tuurlijk gaat het in het begin makkelijk, maar zoals je aangeeft, er hoeft maar iets te gebeuren/veranderen (zoals een ander standje) of hij wordt slap. Ik denk toch dat het een combinatie van factoren is. Faalangst (met een ankerpoint aan verandering binnen seks) en onderprikkeld.
Een ankerpoint is een punt in je hersens die vanuit je onderbewustzijn een gevoel en/of gedachte aan een gebeurtenis heeft gekoppeld. Bij jou dus switch momenten van standje, of het ontbreken/veranderen van een prikkel. Je gedachten koppelen dit aan het falen van een erectie, wat vervolgens gebeurt.
Ga door de zure appel heen, en vermaak je ondertussen met wat anders. Als je merkt dat het weer lukt, ga dan verder, zodat je jezelf "beloont". Dit creëert nieuwe positieve ankerpoints. Uiteindelijk zal de tijd dat hij "dienst" weigert steeds korter worden en misschien zelfs verdwijnen.
Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel voor de informatie. ik ga het gewoon blijven proberen dan. want seksuoloog opzoeken zit geen vaart in. dichstbijzijnde heeft een wachtlijst staan van minimaal 3 maanden zag ik (MuCeS in Maxima ziekenhuis Eindhoven).

Andere antwoorden (1)

Je zou eens een afspraak bij een seksuoloog kunnen maken. Zo iemand is gespecialiseerd in dit soort problematiek.
Kijk eens bij: http://www.seksualiteit.nl/hulp/hulp-van-de-seksuoloog